Začal bych tím, co nejsme. Rozhodně nejsme obyčejní účetní, kterým jednou za měsíc předáte doklady, oni Vám zpracují podklady pro DPH, pošlou Vám fakturu a tím to končí.
U toho naše práce teprve začíná. V prvních týdnech spolupráce se snažíme pochopit, jak klient funguje a jaké má potřeby. Naším cílem je mu odlehčit od přebytečné administrativy a snažit co nejvíce procesů zautomatizovat.
Následně se zaměříme na reporty! (V tomto si myslím, že je naše největší konkurenční výhoda.) Během prvních týdnů, kdy jsme pochopili fungování klientovy firmy, jsme schopni navrhnout optimální strukturu výsledovky tak, aby měl klient absolutní přehled nad svými výnosy a náklady. Dáme mu to do grafů, aby na základě těchto čísel mohl lépe řídit svou firmu.
Kdo tedy jsme? Jsme lidi, kteří stojí ve Vašem podnikání za Vámi. Jsme v tom s Vámi. Jsme součástí Vašeho týmu.
Jako absolvent bakalářského studia jsem chtěl pokračovat prezenčně v navazujícím studiu. Otec mi už nadále nechtěl platit VŠ a požadoval, abych dokončil studium při práci. Tak jsem začal v jeho účetní firmě, o víkendech dálkově studoval a po nocích četl knížky o účetnictví. Po půl roce vedení jsem jeho firmu s 20ti letou historií málem potopil. Ne sice mojí vinou, ale zodpovídal jsem za chod firmy. Je to hrozný pocit, když musíš tátovi vysvětlit, že jsi měsíčně skoro 100 tisíc mínus. Půjčil jsem si tedy od něj peníze, za které jsem udělal marketingovou kampaň, podařilo se mi sehnat nové klienty a firmu udržet. Na těchto základech jsem vybudoval vlastní firmu MC účetnictví a daně, kterou bych popsal jako refresh otcovy firmy.
Od té doby všechno jede jak má, rozšířili jsme se z Ústí nad Labem do Prahy a daří se nám.
Budoucnost účetnictví vidíme v automatizaci procesů, které nyní musí dělat ručně zaměstnanci. Naší vizí je u každého klienta zautimatizovat jeho administrativní procesy, aby se nemuselo nic dělat dvakrát. Zkrátka vymizela veškerá zbytečná administrativa tím, že bude zautomatizována.
Příklad: Natankujete na pumpě a místo toho, abyste museli doklad založit, předat asistentce v kanceláři, zapsat do knihy faktur a další různé postupy, které máte nyní ve firmě, tak doklad jednoduše vyfotíte, program s umělou inteligencí (který nyní již existuje) přečte hodnoty z dokladu a automaticky zapíše do účetního programu. To znamená, že během pár sekund je v účetním programu vše správně zaúčtováno a k tomu je fotka dokladu uložena jako příloha. Veškerá okolní práce a administrativa tímto odpadá.
To provide the best experiences, we and our partners use technologies like cookies to store and/or access device information. Consenting to these technologies will allow us and our partners to process personal data such as browsing behavior or unique IDs on this site and show (non-) personalized ads. Not consenting or withdrawing consent, may adversely affect certain features and functions.
Click below to consent to the above or make granular choices. Your choices will be applied to this site only. You can change your settings at any time, including withdrawing your consent, by using the toggles on the Cookie Policy, or by clicking on the manage consent button at the bottom of the screen.